Son Yazılar

Türkiye-İngiltere (Hakan Çalhanoğlu Gol Atarak Tarihe Geçti)



Millilerimizin maçtaki ilk golünü Hakan Çalhanoğlu ağlara gönderirken, İngilterenin gollerini ise Hary Kane ve Jamie Vardy kaydetti.
  İngiliz Milli Takımı 71. dakikada Hary Kane ile bir penaltıdan yararlanamadı.
  Hakan Çalhanoğlu adını tarihe yazdırdı
  A Milli Takımımız tarihinde 11. kez karşılaştığı İngiltere Milli Takımına karşı ilk gol sevincini bu gece Manchester yaşadı.
 Hakan ÇALHANOĞLU, 13. dakikadaki golüyle İngilizlerin kalesine ay-yıldızlı formayla gol atan ilk Türk olarak Türk Futbol tarihe geçti.
 Maçı idare eden hakem ise Türk asıllı Alman vatandaşı Deniz AYTEKİN'di.
KADROLAR
1.VOLKAN BABACAN                                   1.JOE HART
         3.HAKAN BALTA                                            2.KYLE WALKER
      7.GÖKHAN GÖNÜL                                        3.DANNY ROSE
         18.CANER ERKİN                                            5.GARY CAHİLL
       5.HAKAN ÇALHANOĞLU                             6.JOHN STONES
8.SELÇUK İNAN                                             4.ERİC DİER
              14.OĞUZHAN ÖZYAKUP                                7.RAHEEM STERLİNG
        15.MEHMET TOPAL                                        8.JACK WİLSHERE
16.OZAN TUFAN                                             11.DELE ALLİ
  20.VOLKAN ŞEN                                              9.JAMİE VARDY
     9.CENK TOSUN                                               10.HARRY KANE


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türk tanıtım, Türkiye tanıtım

AKLINIZDA NE VARSA
''TÜRK TANITIMDA''
Klasiklerin çok ötesinde bir tanıtım Platformu olan
turktanitim.org Türkiye tanıtım,İstanbul tanıtım ve
Spor tanıtım deyince akla gelen,Tek Sosyal
Platformdur;
Türkiye ve hatta Dünya çapında
Ülkemizi,Kültürümüzü, Sosyal ve Kültürel
özelliklerimizi,Bölgesel ve Yöresel
Yemeklerimizi,Teknoloji Tarih ve Sporumuzu Turizm
Bölgelerimizi tanıtan www.turktanıtım.org
çeşitli Video, Resim ve Makalelerle tanıtır.
Bilmediğiniz ve Bilmek istediğiniz Her konu hakkında
Bilgi sahibi olabileceğiz tek Platform Türk Tanıtım,
Size bilmek isteyeceğiniz, ne kadar çok şey olduğunu
hatırlatacaktır.

Aklınızda ne varsa ''Türk tanıtım''da
Aklınızda ne yoksa ''Türk tanıtım''da
www.turktanitim.org