Son Yazılar

Şampiyonlar Ligi Şampiyonu Real Madrid Oldu...


Real Madrid, normal süresi ve uzatma dakikaları 1-1 sona eren Şampiyonlar Ligi Finali'nde Atletico Madrid'i penaltı atışları sonunda 5-3 yendi. Milano'daki. Dev finalde diğer başkent temsilcisi Atletico Madrid'i deviren İspanyol ekibi,Şampiyonlar ligini 11. kez müzesine götürdü.
Real Madrid, karşılaşmanın 15. dakikasında Sergio Ramos ile öne geçti. 

İlk yarı 1-0 bitti.
48'de Griezmann'ın ayağından penaltıdan yararlanamayan Atletico Madrid, 79'da Carrasco ile eşitliği yakalayıp maçı uzatmaya götürdü.
Uzatma dakikalarında da eşitlik bozulmayınca penaltılara geçildi.
Penaltılarda hata yapmayan Real Madrid, Atletico Madrid'den Juanfran'ın kaçırması sonucu 5-3 galip gelerek Şampiyonlar Ligi'nde sezonun en büyüğü oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türk tanıtım, Türkiye tanıtım

AKLINIZDA NE VARSA
''TÜRK TANITIMDA''
Klasiklerin çok ötesinde bir tanıtım Platformu olan
turktanitim.org Türkiye tanıtım,İstanbul tanıtım ve
Spor tanıtım deyince akla gelen,Tek Sosyal
Platformdur;
Türkiye ve hatta Dünya çapında
Ülkemizi,Kültürümüzü, Sosyal ve Kültürel
özelliklerimizi,Bölgesel ve Yöresel
Yemeklerimizi,Teknoloji Tarih ve Sporumuzu Turizm
Bölgelerimizi tanıtan www.turktanıtım.org
çeşitli Video, Resim ve Makalelerle tanıtır.
Bilmediğiniz ve Bilmek istediğiniz Her konu hakkında
Bilgi sahibi olabileceğiz tek Platform Türk Tanıtım,
Size bilmek isteyeceğiniz, ne kadar çok şey olduğunu
hatırlatacaktır.

Aklınızda ne varsa ''Türk tanıtım''da
Aklınızda ne yoksa ''Türk tanıtım''da
www.turktanitim.org