Son Yazılar

54. Ziraat Türkiye Kupası Galatasaray'ın


2015-2016 Sezonu Ziraat Türkiye Kupası finalinde Fenerbahçe'yi 1-0 mağlup eden Galatasaray kupayı kazanan oldu. Antalya Stadyumu'nda oynanan ve Mete Kalkavan'ın düdük çaldığı maçta Galatasaray'ın golünü 31. dakikada Podolski attı.
Kupa finalinin sonrasında sahada kurulan platformda düzenlenen seremonide Galatasaray'a 54. Ziraat Türkiye Kupası'nı, Gençlik ve Spor Bakanı A.Çağatay Kılıç ile TFF Başkanı Yıldırım Demirören beraber verdi. Futbolcu, teknik hayet ve hakemlere madalya şiltlerini ise TFF Başkanvekili Ali Dürüst, TFF Genel Sekreteri Kadir Kardaş, Ziraat Bankası Genel Müdürü Hüseyin Aydın verdi.
Türk futbolunun en önemli mücadelelerinden olan Galatasaray-Fenerbahçe derbisi için özel gösteri yapıldı. Antalya Stadı'nda sahanın etrafında iki takımın flamalarına yer verilirken, seremoni öncesinde müziklerle birlikte flamalar ve logolarla yapılan görsel şov çok beğenildi.

Fenerbahçeli futbolcular ve teknik heyet kupa törenine katılmadılar ve madalyalarını almaya gelmediler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türk tanıtım, Türkiye tanıtım

AKLINIZDA NE VARSA
''TÜRK TANITIMDA''
Klasiklerin çok ötesinde bir tanıtım Platformu olan
turktanitim.org Türkiye tanıtım,İstanbul tanıtım ve
Spor tanıtım deyince akla gelen,Tek Sosyal
Platformdur;
Türkiye ve hatta Dünya çapında
Ülkemizi,Kültürümüzü, Sosyal ve Kültürel
özelliklerimizi,Bölgesel ve Yöresel
Yemeklerimizi,Teknoloji Tarih ve Sporumuzu Turizm
Bölgelerimizi tanıtan www.turktanıtım.org
çeşitli Video, Resim ve Makalelerle tanıtır.
Bilmediğiniz ve Bilmek istediğiniz Her konu hakkında
Bilgi sahibi olabileceğiz tek Platform Türk Tanıtım,
Size bilmek isteyeceğiniz, ne kadar çok şey olduğunu
hatırlatacaktır.

Aklınızda ne varsa ''Türk tanıtım''da
Aklınızda ne yoksa ''Türk tanıtım''da
www.turktanitim.org